• Arkadin Anytime / Arkadin Anywhere
    • Jak dlouho uchovává konferenční systém záznamy konferencí?

      Systém udržuje posledních 15 konferencí, které se uskutečnily v posledních 30 dnech. Zaznamenává-li se 16. konference, je nejstarší uložená konference smazána.

    • Jak zajistím důvěrnost své konference a zabráním dalším lidem v připojení?

      Moderátor může konferenci „uzamknout“. To znamená, že k zamčené konferenci už se nikdo další nebude moci připojit. Další informace o tom, jak zamknout konferenci, najdete v uživatelské příručce ArkadinAnytime.

    • Mohu ztlumit všechny ostatní kromě sebe?

      Ano, ale pouze jste-li moderátorem konference. Další informace o tom, jak ztlumit všechny účastníky, najdete v uživatelské příručce ArkadinAnytime.

    • Proč bych měl/a používat funkci ztlumení hovoru Arkadin, a nikoliv funkci ztlumení na svém telefonu?

      Použijete-li funkci ztlumení Arkadin, budete moci zablokovat veškerý hluk na pozadí, elektrostatický šum či melodii při přidržení hovoru vaší linky. Funkce ztlumení na vašem telefonu nemusí vždy blokovat elektrostatický šum a melodii přidržení hovoru.

    • Pokud mám problémy se svou konferencí, kde najdu pomoc?

      Během konference stiskněte (*0). Tím se spojíte s operátorem zákaznických služeb. Mimo konferenci se obraťte na tým péče o klienty prostřednictvím chatu v kontaktním modulu.

    • V čem mi může pomoci tým péče o klienty?

      Může:

      • Vám pomoci s libovolným problémem s přihlášením do konference
      • Přímo připojit účastníky do konference
      • Vás informovat o stavu vaší konference (zamčená, odemčená, ztlumená, neztlumená apod.)
      • Vám pomoci odstranit problémy s kvalitou zvuku
      • Vám pomoci se záznamem konference
         

       

    • Mohu své údaje pro přihlášení do konference poskytnout kolegovi, aby je mohl sám použít?

      Nedoporučujeme sdílet účty z několika důvodů. Poplatky za služby mohou být nesprávně účtovány vám, i když jste služby nepoužil/a. Také se může stát, že více pořadatelů naplánuje různé konference na stejnou dobu s použitím stejných účtů, což způsobí chaos a ztrátu času. Pokud vaši kolegové potřebují konferenční služby, doporučujeme jim zřídit si vlastní účet. Za nastavení dalších uživatelů není žádný poplatek navíc.

    • Mohu používat funkce audio konferencí z mobilního telefonu?

      Ano, přihlaste se vytočením čísla běžným způsobem.

    • Co jsou to audio konference?

      Audio konference neboli telefonní konference či telekonference umožňují, aby více lidí z různých geografických míst mohlo navzájem současně komunikovat v rámci telefonního hovoru.

    • Stále si nejsem jist/a, jak používat audiokonferenční služby. Kde mohu získat další školení?

      Váš account manažer Arkadin nebo tým péče o klienty Arkadin vám rádi poskytnou odpovídající zaškolení. Kontaktujte nás prostřednictvím chatu.

    • Kdo poskytuje audiokonferenční služby?

      Vaše audio konference vám poskytuje společnost Arkadin, která je dobře zavedeným a spolehlivým poskytovatelem audio konferencí a webových konferencí s globální působností.

    • Musím si své konferenční hovory předem rezervovat?

      Ne. V ArkadinAnytime nikdy není nutné si konference předem rezervovat. Jakmile máte vytvořen účet, stačí pozvat účastníky a zaslat jim přístupové číslo, PIN účastníka a datum a čas konání konference.

    • Jak nastavím svou audio konferenci?

      Chcete-li uspořádat audio konferenci, stačí vzít telefon a přihlásit se s použitím telefonního čísla a PIN kódu, který jste od nás obdrželi. Volat můžete z pevné linky, mobilního telefonu nebo audiokonferenčního systému, a to kdykoliv a z libovolného místa na světě. Konferenční služby Arkadin jsou k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce.

    • Jak se mohou připojit do audio konference z telefonu?

      Stačí vytočit vaše bezplatné nebo placené telefonní číslo pro přístup a zadat kód moderátora nebo PIN účastníka.

    • Jaký je rozdíl mezi moderátorem a běžným účastníkem?

      Hlavní rozdíl mezi běžným účastníkem (který se přihlašuje s PIN účastníka) a moderátorem (který se přihlašuje s PIN moderátora) spočívá v různých funkcích, které mají během konference k dispozici.

    • Co dělají moderátoři?

      Moderátoři mohou:
       

      • Plně se účastnit konference
      • Ztlumit svou linku/zrušit ztlumení
      • Hovořit s pracovníkem zákaznické podpory
      • Ztlumit /zrušit ztlumení libovolného účastníka konference
      • Zamknout/odemknout konferenci
      • Kontrolovat stav konference
      • Zajistit nahrávání konference
      • Izolovat posledního volajícího

       
      Další informace o funkcích služby najdete na přístupové kartě dodané v uvítacím balíčku a v uživatelské příručce ArkadinAnytime.
       

    • Jaké jsou možnosti běžných účastníků konference?

      Běžní účastníci mohou:

      • Plně se účastnit konference
      • Ztlumit svou linku/zrušit ztlumení
      • Hovořit s pracovníkem zákaznické podpory

      Další informace o funkcích dostupných pro účastníky najdete v uživatelské příručce ArkadinAnytime

    • Mohu si uložit záznam svého konferenčního hovoru?

      Ano. Nicméně tato služba je zpoplatněna. Cena odpovídá ceně dalšího účastníka připojujícího se ke konferenci. Pouze moderátor (přihlášený s PIN moderátora) může nahrávat konferenci. Také můžete během konference vytočit *0 a vyžádat si asistenci. Další informace o tom, jak nahrávat a přehrávat konference, najdete v uživatelské příručce ArkadinAnytime.