Unified Communication

Arkadin Platinum

Cloudová služba pro lepší přijetí Office 365 uživateli

Arkadin Platinum jsme vyvinuli ve spolupráci se společností Microsoft s cílem pomoci podnikům, které investovaly do Office 365 a Office 2016, zvýšit míru přijetí těchto produktů uživateli v celé organizaci, zkrátit čas na dosažení celkových výhod a transformaci podniku, a konečně zajistit viditelnou návratnost investic do technologie.

Klíčové výhody a funkce:

  • Virtual Events

    Zaškolení uživatelé mohou využívat všech funkcí

  • Telephone

    Profesionální podpora po telefonu a online

  • Multiple device platform support

    Školení na dálku s kurzy na PC i mobilních zařízeních

  • Flexibilní platforma umožňující nahrávat vlastní stávající kurzy již používané v organizaci

  • Snadná platba s měsíčním vyúčtováním

  • Quality

    Pokrok uživatelů je monitorován a vykazován vedení

Web Collaboration Tools

Webové konference

Sdílejte obrazovky, aplikace a dokumenty

Zvyšte akceschopnost a pohotovost vaší organizace využitím snadno ovladatelných webových nástrojů vzdálené spolupráce s nepřetržitou zákaznickou podporou.

Vlastnosti a funkce:

  • Web conferencing

    Webové konference

  • Instant messaging

    Zasílání zpráv

  • Onboarding and project management

    Sociální média

  • Self-care

    Selfcare

  • Contact center

    Prémiová podpora

  • Local country numbers

    Celosvětové konference

Video konference

Rozšířili jsme přední řešení na trhu a zkonsolidovali je do jediného snadno použitelného rozhraní, s kterým můžete pracovat jak z osobního počítače, tak z mobilního zařízení.

Vlastnosti a funkce:

  • Video conferencing

    Video konference

  • Screen share

    Sdílení obrazovek/aplikací

  • Universal interoperability

    Univerzální interoperabilita

  • Recording functionality

    Záznam

  • Telephone

    Hlasový hovor

  • Meeting management and reporting

    Správa konferencí

Audio Collaboration

Audiokonference

Zřetelné a bezpečné hlasové služby

Umožněte zaměstnancům pracovat produktivněji prostřednictvím spolupráce kdykoliv a kdekoliv dle potřeby se zajištěním naši lokální nepřetržité podpory.

Vlastnosti a funkce:

  • PBX features

    Hybridní audio

  • Global phone coverage

    Globální telefonické pokrytí

  • Unified user interface

    Sjednocené uživatelské rozhraní

  • Contact center

    Kontaktní středisko

  • Self-care

    Selfcare

  • Cloud deployment

    Zřízení cloudu

Eventi Virtuali

Virtuální události

Kompletní služba Virtual Events

Kompletní služba Virtual Events (Virtuální události) zajišťuje poskytování profesionálně řízených akcí od malých webinářů po rozsáhlé webcasty a operátorem řízené konferenční hovory a videokonference.

Arkadin Event kombinuje dva prvky, které jsou důležité pro úspěch vaší virtuální akce: zkušený a profesionální tým zajišťující řízení akce a prvotřídní technologie pro virtuální události a spolupráci. Nabízíme komplexní služby našich manažerů akcí, kteří s vámi budou spolupracovat na vytvoření a průběhu akce, která bude plně vyhovovat vašim specifickým potřebám i rozpočtu. Každá akce je připravena na základě vašich cílů, a v souladu s nimi jsou pak vybrány i vhodné technologie. Naše týmy zajišťují každý den přibližně 100 virtuálních akcí v 18 zemích světa.

Technologičtí partneři::